Çocuğum 1 hafta sonra 20 aylık olucak ,beni emiyor gece beslenmesini de kesemedim gece saat başı uyanıp emmek istiyor çalışan anneyim 08-16.30 arası çalışıyorum kızıma da bakıcı bakıyor . Uykuyla dogdumuzdan beri sorun yaşıyoruz ama artık bu aralar dayanamıyorum nerde hata yapıyorum ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun deliricem artık .çocuğumun bakıcısı akrabamız 46-47 yaşında bı kadın .çocuğum şuan hala 2 uyku yapıyor . Uyku düzenimiz genel anlamda şu şekilde
sabah 7 de uyanır ben sabah işe gitmeden bakiciya bırakırım . bakıcınin aile yapısı genel olarak uykuyu seven insanlar . Sabah 7 uyanan çocuk 09.00 olmadan uyur uykuya dalar (Allah’ın işi bende uyumayan çocuk bakicida uyuyor).ben her gün her Allah’ı gunu uyutmamasini öğlen uyutmasini12-13 gibi falan diye soylsrim ama beni anlamıyor artık dinlemiyor. Neyse 9 da uykuya dalan çocuğum 11.30 a kadar uyur uyur uyur hatta uyanmak istemez . Sonrasında ben 16.30 gibi işten geliriim . Ve geldiğimde çocuğun genelde pek uykusu olmuyor ama bazende emerken uyuyakaliyor. .16.50 gibi uyanır bende 17.30 gibi uyandırdım ve çocuğumun uyku düzeni böylece alt üst olurrrr. Gece de saat 11 den önce uyumaz oyun oynamak ister ama benim enerjim olmaz ev işi ,iş yeri,koşuşturmaca vs vs yoruluyorum normal olaraktan . Öncelikle ben bu uyku düzenini ne yapicam arkadaşlar nolursunuz bana akıl verin .. evet bakicida uyutmamasingerektiginin farkındayım soyluyofum ama laf anlamıyor. Ben de işten geldikten sonra çocuğu uyutmazsam çocuk 8-9 gibi uyuyor ve gecenin 01 inde uyaniyor çocuk .her yolu denedim ya aklınıza gelicek ama ne olursa olsun bizim uykular bok gibi.bakiciya uyutma desemde uyutuyor .eşim yardımcı olmuyor benim çok abarttigimi düşünüyor .20 ay boyunca belki 5 kez falan uyutmustur çocuğu eşim zaten onda duuypr çocuk ben iyice tükendim ..ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim sizce ?
Biraz uzun yazdım ama okursanız çok sevinirim🌸