Benim bebeğim de 16 aylık, 1 hafta önce bıraktık bizde mamayı, sadece uykuya geçeceği zaman mama içerdi ve gece boyu sabaha kadar mama için uyanırdı bende kesme kararı aldım, 1 hafta önce normal inek sütü verdim onun tadını beğenmedi sürekli biberonu itti ama mama diye ağladı, sonra grip oldu onunla birlikte iştahsızlık oldu gün içerisinde sadece yoğurt yiyordu, bugün tam 1 hafta oldu biberonu gördüğü zaman eliyle itip kafasını çeviriyor, onun yerine yemek yiyor uykuya geçişte de sıkıntı yaşamadık, ama grip olması da mamayı bırakması açısından kolay oldu, hastalığın vermiş olduğu iştahsızlıkla sürekli biberon almadan uyuduğu için o sürece adapte oldu