416767
Bizimde ikinci hafta toplantı oldu.
Ben sınıfımdan memnunum. Birinci sınıf olmalarına rağmen istediğim performansı verebiliyorlar dedi. Bizlere birkaç bir şey söyledi ödevlerini kendileri yapsınlar, yanlış bir şey öğretmeyin vs. gibi. Hiç öyle bir şey söylemedi zaten oğlum pek televizyon falan izlemez, dışarıda sürekli oynamaz. Yinede sürekli kaybolması beni meraklandırıyor, ne olmuş olabilir bu eşyalara diye 😂 Silgiyide anlıyorum. Ben öğrenciykende bir an da kaybolurdu. Kalemtraşı nasıl kaybediyor onu anlamıyorum. Kutulu, renkli, şekilli şukullu şey.