Tabikide hayır 11 aydır bebeğini silikon uç ile emziren bir anne olarak yazıyorum boy ve kilomuz ayına göre önde gidiyor sadece anne sütü ve ek gıda ile hiç mama kullanmadık. Emsinde silikon uçla emsin diye 11 aya kadar gayet güzel şekilde geldik. Hiç bir endişeniz olmasın