Zeliha23 Mavis123 bende burda bekliyim ama benim kızım 3 aylık herkes ver biseu olmaz diyor ama 6 aydan önce bitki çayları önerilmiyor diye biliyorum
Thanim Mavis123 4.5 aylikken oglum grip olmustu doktor ilac yazamam cok kucuk oksuruk olursa ihlamur verebilirsin demisti vermistim
snmdnzc Mavis123 oğlum 8 aylık grip oldu . Doktora sordum 1 yaşından önce bitki çaylarını doğru bulmuyorum demişti, bende vermedim.
gezgin_anne Her doktor kendince bişey söylüyor kimi tavsiye ediyor kimi verme diyor bi hastalığı yoksa verme cnm sana kalmış bişey
Ekah2207 Mavis123 ben üç ay civarındayken vermiştim öksürüğü var diye doktor demişti günde iki kahve fincanı kadar
UmmSalih Bebepim 3 aylık kuru öksürüğü var diye 10 cc veriyordum çok iyi geldi antibiyotiklerden iyidir
Mavis123 UmmSalih sürekli ilaç kullanmak istemiyorum küçücük bedenine.. az az vermek iyi olur diye düşündüm