sezkrkmz benim kızımıda erkek sanıyorlar bir yaşında doğduğundan beri
Uzayacak saçlar çocuğa birşey yapmayın bende bebekken keltoşmuşum şimdi o kadar gürki saçım. Valla bu insanlar neden bebeklere böyle yorum yapıyorlar anlamam yani beni kişinin yeni yeni önü uzadı biraz onada toka zor takılır çocuk taktırmıyor takılsa bile 😂 direk alıyor kafasından yolda kadın sçaına toka takta kız olduğu anlaşılsın dedi sinir oldum taktırmıyor ki takayım hem azıcık saçı var neden saç diplerini acıtayım dedim kafayı yemiş insanlar ya