Sevgili anneler forumda aynı şehirde oturanlar tanışıyor, bebişi aynı aylık olanlar tanışıyor, zayıflamak isteyenler diyete başlıyor da hep beraber neden uyku eğitimine başlamıyoruz?
Ne dersiniz düzenlemelerimizi yapıp yarından itibaren bebişlerimize uyku eğitimi vermeye başlayalım mı?
Öncelikle planımız şu şekilde olacak;
1-Rutinleri düzenleme ve gece gündüz ayrımı
2-Beslenme düzenleme (Bebeğin ayına göre)
3-Uyku saati ve uyanıklık zamanlarını düzenleme (Bebeğin ayına göre)
4-Akşam uykusu öncesi rutinleri düzenleme
5-Akşam uyku saatlerini 19-20 arası sabitleme
Bu ilk aşama olacak. Bu kısmı hallettikten sonra
1-Bebeğin uyku desteklerini düzenleme
2-Bebeğin uykularını uzatma
Bu kısım da bittikten sonra desteksiz uykuya geçiş şeklinde ilerleyebiliriz. Tabi ilk aşamadan sonra yeni başlık açıp bebişleri aynı ayda olan annelerle ilerlememiz gerekecek. Ne dersiniz? Var mısınız?