Okul açılalı 2 hafta oldu oğlum içeri girmek istemiyor ne yaptım ne ettiysem yok olmuyor tükendim artık. Okuldaki öğretmenleri çok iyiler hergun okulun bahçesinde bekliyorum zorla okula giriyor ortalığı dağıtıp saldırganlaşıyor zorla okula soktukları zaman ama içeri girip sakinleşince de beni aramıyor gayet güzel oyunlar oynuyor artık tükenmek üzereyim kızmıyorum bağırmıyorum güzel güzel anlatıyorum ama yok içeri girmeye nasıl ikna etmem gerekiyor acaba başına gelen var mi