Merhaba güzel anneler. Memeye çok düşkün bebeğimi sağlık sorunları sebebiyle sütten kesmek zorunda kaldım. Kademeli kesmek istiyordum ama evde yalnızsanız bu pek mümkün olmuyor. Ailemin yanına gidip kestim. Kardeşim uyuttu bazen ben uyuttum korktuğum gibi olmadı çok. Ama eve gelince bebeğim sadece babası ile uyumak istedi. Uyku saati geldiğinde babam diyor sadece. Kucakta hafif sallayıp uyutuyoruz. Gündüz uykusunda da beşikte hafif sallıyorum yine benim kucağıma gelmek istemiyor. Çok üzülüyorum bebeğim bana küsmüş gibi. Güvenli bağlanmayı zedelemiş olabilir miyim? Bu tarz bi şey yaşayan var mı?