Haticeyns İnanın bundan dolayı 1 sene hastaneye gidip gidip geldim kalp sandım holter takıldı Ekg eko ne varsa girdim hepsi temiz çıktı en son boyun fıtığı ve düzleşmesi olduğunu öğrendim ve bu dönemde panik atağım zirve yapmıştı psikiyatra gittim o da panik atağın nüksetmiş ve bir de anksiyete bozukluğu var dedi ilaç yazdı ama kullanmadım. Kendi haline bıraktım bazen kalp krizi geçiriyorum sanıyorum ama hepsi eklemsek ağrılardan kaynaklı diye teslim ediyorum kendimi. Bu ara yine doktor perilerim geldi ortopedi ve sinir cerrahi beni bekler 😅