Kızlar anne olunca insan nasıl herseye farklı açıdan bakıyor. Biri 3 yıl önce araba satıcılarını şikayet edebileceğimi söylese kızardım. Herkesin ekmek parası saçmalama derdim ama yemin ederim o raddeye geldim. Kızım öğlen uykusu ne unuttu bunların yüzünden. Hergün istisnasız giriş kattayız ses evin içinde. Bütün camları uyurken 40 derecede olsa kapar hale geldim. Overlokcusu bitiyo patatescisi o bitiyo kavuncusu o bitiyo domatcısı artık gına geldi. Yüksek hoparlörlerden veriyolar sesi kızım hergün ağlayarak uyanıyo. Eşim uyardı biraz sesini kısıp geçin en azından çocuk korkuyo ağlıyo hergün dedi asla kaale almadılar. Şimdi öğlen uykusuna yattı yarım saat oldu kalktı yine ağlayarak overlokcu sesine tam 3 kere geçti gümbür gümbür. Çok şükür bugün de sinirlencek bişey buldum.