anabarbie simseklivekalpli çok geçmiş olsun böyle yürümesine gerçekten nasıl normal diyebilir aklım almıyor iyiki arkadaşınıza danismissiniz
simseklivekalpli anabarbie gerçekten arkadaşım büyük şansım oldu yoksa normal denilip gonderildik. Sonuç alacağımı bilsem şikayet ederim doktoru ama boş.
anabarbie simseklivekalpli böyle şikayetler öneme alınmalı çok saçma o çocuğun bir ömrü gidebilirdi ogrenmeseydiniz ve kaç ölümler olmuştur ihmalsizlikten ama adalet nerde ki böyle doktarlari doktor yapanlar utansın doktor bile demek istemiyorum boylelerine
simseklivekalpli anabarbie 1.5 sene sıkıntı yok denilip gönderilmiştik bir çocuk doktoru tarafından. Meğerse zatürreye cevirecekmis oğlum. Hastanede yattı 5 gün. Onu sikayet ettim hiçbir sonuç alamadim. Hiç güvenmiyorum artık doktorlara :/