Bizde 6 aylıkken olduk dikişli klasik sünnet ilk çıktığında epey ağladı bizi almamışlardı sonrasında rahat geçti şükür 🤲 10,5 aylık olduk. Doktorumuz 2 krem ve ağrı kesici vermişti bebeğim emekliyordu ilk gün dikkat ettim sadece sonrasında normal haline bıraktım