Betulb Merhaba sevgili anneler, Bebegimin altını değıştirirken birkden gazla birlikte kakasını yapti ama tamamen köpük şeklinde . bir kez daha aynı şeyle karsilaşmıştım.çok gazlı olduğu için mı böyle yoksa başka bir anlamı var mıdır?
Alyask Betulb gazı olsa köpükle mi cıkartır hıc duymadım bende merak ettım postun üstte kalsın bılen bırı yazar herhalde 🙆🏼♀️