Allah aşkına etrafımda hiç bunu yaşayan yok sizlerden başına gelen var mı bi bakın ilk başlarda alt dişleri çıktı alt dişleriyle üst diş etlerini kesip çıkarttı sürte sürte sonrasında bi ara üst dudaklarını ısırdı ısırdı kanattı kocaman oldu az önce gene alt dudağının bi kenarını ısıra ısıra koparttı yapma etme dedikçe inatlaştı daha çok yaptı kanattı kanattı şimdi kendi kendine bıraktı niye sürekli bunu yapıyor anlamıyorum hiç görmedim hiç duymadım böyle bir şey sizlerde olan var mı böyle bi durum yoksa benim çocuğum mu anormal ya