Bebeğim yedi aylık. Sürekli mızıldanıyo. Bi kendime oynayayım bi anneyle oynayayım gibi bir durum yok. Hep benim ona şaklabanlık yapmamı istiyor. Ve bu duruma beş dk ara verip tuvalete bile gidemiyorum. Hemen ağlamayı basıyo. Yoruldum artık. Bu süreçte normal bir durum mu lütfen tecrübelerinizi aktarın. Zira cinnet geçiricem