melekyu önce tadım yaptırdım 3 gün kuraliyla sonra öğün karisimlara geçtim. O sırada bestlak damla, helva, dereotu yedim sütüm çoğalsın diye. Bestlak damlayı 5 6 aydır kullanıyorum hala. Şimdi ek gıda ve emiyor mama hiç vermedim. Ek gıdada aldığı için yeterli oluyor. Süt durumu da eskiye göre iyi durumda. Sizde bestlak alın yemenize icmenize dikkat edin ne süt yapabilir onları yiyin için.