Kızlar selamlar aranızda lohusa depresyonu yaşayıp geçen var mı. İki kızım var biri 4.5 yaşında diğeri de 5 buçuk aylık. Kendimi kötü hissediyorum ara ara. Ağlıyorum içimden bişey yapmak gelmiyor. Bebeğimin bana bağımlı olması çok zorluyor. Büyük kızımla ilgilenemiyorum. Ona haksızlık yaptım gibi geliyor. Bunları yazarken bile gözlerim dolu dolu.