ece0 deryaren bende yeni doğum yaptım oğlum çok güzel yapıyordu ilk haftalar şuan 1 aylık haftada 1 yapıyor kilo alımı iyi sadece anne sütü alıyor mama kabızlık yapar diye biliyorum sağlık ocağı hemşirenize sorun bı isterseniz
krmhraa deryaren kızım da yeni doğduğun da kabız oluyor du muhakak mamadan kaynaklıdır mamanizi değiştirin
deryaren krmhraa 14 gunluk şuan oğlum dogdugu günden beri sma yiyor 10 gün bi sıkıntı yaşamadık son 4 gündür d vitaminine başladık çocuk kabız oldu