Kızlar dogdugunda 3900 hastaneden çıkarken 3600 e düştü ilk başlarda meme +Mama şeklinde ilerledik şuan anne sütü ile gidiyor 12 eylülde 6100 gram di bugün ise 6350 çıktı yani doktor zayıf duruyor ama kemikli bir kız dedi 12 günde aldığı gram iyi mi ve 3 ayy 11 günlüğe göre kilosu iyi mi yanlış anlamayin kıyaslamak _yada bebeğimin kilosu iyi de bilerek soruyorum gibi algilanmasin merak ediyorum