Arkdaslar uc yaşında kizim var ilk defa nisan ayinda agir bir urtiker yasadik ilk defa ve birden bjre oldu on gunde gecti ve morarak geçti. Kortiozn tedavisi oldu 4-5 gun.
Sonra haziranda yine oldu. Agustos eylul detken surekli tekrarliyor hastane gidioz igne yapip gerinyolluyorlar. Nisanda kanina bakildi bazi deherlerine normal dedi doktor bagiiskikkikla ilgiki biselere bakildi sadeve d vitamuni dusuk cikti damla kullanioz.surekli alerji surubu iciyoruz ve caresini bulamioyiruz boyle bisey yasayan var mi resmen kroniklesti cocuk ne yicek sasrdim. İstanbulda yasiyoruz doktor öneriniz varmi. İmunolji doktoruna da gitttik çocuk icin ama test de yapmadılar