Didembz maalesef öyle bi şey yok keşke olsa🥲 bende öyle yapıyordum aynı odada beşikte yatıyordu . emziriyiorum bende . Bebeğim eskiden gece 1 kez kalkardı bu ara diş çıkarma dönemindeyiz saat başı kalkıyor aşırı zor oluyor git emzir geri gel ama umarım çok uzun sürmez eski halimize döneriz . Sizin de su an böyle bi durum varsa bi süre erteleyebilirsiniz