bianneo damlaların adam akıllı bi faydası olmuyor bence ama muhakkak probiyotik kullanılmalı 1 yaşına kadar. Hem bağırsak sistemini güçlendiriyor hem bağışıklığı . Benim bebeğim de kolikti 3 ay deli dehset gaz sancısı çektik nurse harwey, sab simplex ikisini de kullandık aman aman bi faydası olmadı bizim doktor da ne yaparsan yap bunu çekeceksin 3 ay sıkacaksın dişini sonra rahatlayacaksınız demişti hakikaten öyle oldu 3.5 ay gibi bitti sorunumuz . Gaz damlası kullanmayabilirsin ama bence probiyotigi bırakma nbl kullanıyorum ben deneyebilirisniz