Zeyna0601 Kızlar bebeğim 10 aylık yemek yemiyor çıldırıcam zaten yumurta alerjimiz var bide yememesi beni çok zorluyor üzülüyorum kendi yediklerimizden deniyorum ona özel şeyler yapıyorum eline veriyorum yemeyince yok yok yok çözüm bulan var mı Allah aşkına 😞
tulaylay Zeyna0601 sadece emiyor mu peki ? Öyle ise emmeye düzen getirip biraz acıkmsına izin vererek denemenizi tavsiye ederim. Benim kızımda çok emdiği için ek gıda kabul etmemişti 6.5 aylıkken uyku eğitimi aldık. Emzirme sıklığı düzelince beslenme de düzeldi
sevg865_ Zeyna0601 evet bazen ne yapan olmaz 3yasında kızım hala yemiyoo o kadar zor ki yasayan bilir doktor gelişimi normal dediyse rahat ol biraz ilerde belki iştahı açılır seni o kadar iyi anlıyorum ki üzülme sağlıklı olsunlarda
Madamehappyyyyy Zeyna0601 Sizin yedikleriniz den yedirmeye çalışın? Mama kullanıyor mu belki seçeneği olduğu için tercih etmiyor.
Zeyna0601 tulaylay sadece mama 5 6 saat mama vermiyorum yesin bir şeyler diye yine yok çok nadir yediği zamanlar
tulaylay Zeyna0601 mama cc.sini azaltmanız işe yarayacaktır. Ve tatsız tuzsuz veriyorsanız damak zevkine uymuyor olabilir. Baharat ve çok az tuz ile daha lezzetli gelecektir ☺️☺️
Zeyna0601 sevg865_ gelişimi şükür iyi doğduğunda sa toplu bir bebekti ama ben yesin istiyorum mamayı hava da karada içiyor ama ne zamana kadar mama vermesem aç yaşar kıyamıyorum veriyorum o yüzden 😞
Zeyna0601 tulaylay baharatlı tuzlu da yapıyorum sırf yesin diye mama cc az da veriyorum hatta hiç vermiyorum bazen aç yaşıyor yine yemezse yemiyor
tulaylay Zeyna0601 çocuk doktoru vitaminlerine bakmalı bakılmaydıysa. Demir düşük olunca da iştah kaybı oluyor çünkü. Şifa bulmanız dileğiyle 🙏🏻
Zeyna0601 Madamehappyyyyy yediklerimden veriyorum çoğu zaman zaten mama alıyor ama vermezsem bile yemek tercihi değil
tulaylay blgzr_58 Kesinlikle işe yarıyor. Arkadaşım aldı önce sonra ben aldım. İnstagram adresi uyku yolculuğu