tazeanne98 Hanımlar 3-4 aylıkken belinde beyaz bi leke farketmiştim doktora sorduk doğum lekesi olabilir dedi ama çoğalıyor bugün sabah yoktu gündüz uykusundan bi uyandı yüzünde beyaz leke var. Çocuğu yaşayan var mı acaba? Yüreğime su serpecek birileri
Bugleminannesi28 tazeanne98 vtiligo olabilir kaç aylık şuan benim kızıma 3 aylıkken bacağında 10 krus şeklinde beyaz leke vardı vtiligo teşhisi kondu 1.5 yaşında götürdüm 50 krus şeklinde olmuştu çok şükür beyaz ben dendi. Direk gitmeden önce fotograf çekin orayı.buyuyor mu dağılıyor mu kendini çizdiği yerde de çıkıyor mu gibi gibi
Mervearc tazeanne98 aynı şekilde benim kızımda doğduğunda boynunda küçük beyazlık vardi.bu yaz birden bire bacak sırt komple beyaz leke olustu birde alerjik kasıyor kabuk tuttukxa güneşle oralar beyazlık.dr getrdim normal muayne oldu ayrica ışınla vitiligomu diye karanlık odada ışınla bakıldı sukur cikmadi ama cocugu muhakkak güneşten korumanız gerekiyor dendi yoksa artma durumu oluormus belki sizinkide aynı öyledir
Efnans_Mom tazeanne98 benimde göz kapagimda çıktı 7 yaşındaydım vitiligo çıkmadı ama vitiligo gibi bembeyaz diz kapagimda çıktı ve durdu ilerlemedi ama kirpiklerim bembeyaz bir gözümün orta kısmı erken tedavi önemli
birbilinmezkisi tazeanne98 bende çocukluk döneminde başlamıştı ama bebekken başlayanlarda var tabii bi doktora görünse iyi olur gerçi bildiğim bi tedavisi de yok ama 😕
tazeanne98 Bugleminannesi28 tabi bedensel büyüme olduğu için genişledi diye düşünüyorum ama belinde var yüzünde var nohut büyüklüğünde kan verdik bekliyoruz
tazeanne98 gizemilbay temiz çıktı kan sonucumuz canım Allah korısun bu tür lekeler görünce sadece vitiligo değil kanser şüphesi de olabiliyormuş. Kızım 1 yaşında lekede büyüme çoğalma olmadı.
tazeanne98 gizemilbay bir çeşit bir test yaptıklarını ben de bilmiyorum Sadece kan testi yapıldı Bir de organlarına bakıldı ultrasonla