Nerdeyse 3 sene olacak doğum yapalı ama zor bi doğumdu benim. Açıklık normalken bebek bi türlü aşağı inmedi saatlerce ıkındım ama gelmedi sancı varken ıkınma hissi yoktu. Dr karnıma bastırıp doğurttu çok zordu daha sonra elini içeri sokup sanki içimi kazıdı elleriyle hatırladıkça garip oluyorum. Ben çok zorlanınca doğumdan sonra bayıltıp dikişleri öyle attılar. Sonra dilişlerin üstüne buz koydular ilk gün sürekli çok şişmişti nedense dikiş kısmı. Geçen kuzenlerimle konuşurken tehlikeli durumlarda öyle oluyo bi dahaki sefere dr a söyle falan dediler ama de um bana hiç bi şey demedi