arzu343437 valla canım benim adetim düzenli olduğu için takvim ile hareket ediyorum 3.gunu hangi güne denk geldiğini hesapladım ve ona göre randevu aldım öyle gittim ama bir gün ileri bir gün geri birsey olmaz sorarsa 3.gun dersin önemli olan adetli olman