Benim kizim 5 aylikken hastanede yatarak tedavi gordu.
Eve geldigimdez 6 aylikti ve her sesten korktugunu farkettim.
Ezan okunuyor, titreyerek agliyor. Ve daha bircok sesten. Severek oynadigi sesli hareketli oyuncaklarindan ciddi derece korkar olmustu.
Bebegin agladiginda kucagina al, ve normal oldugunu korkmamasi gerektigini annesinin hep yaninda oldugunu anlat🤗
Senin sakin durusundan da anlar, kisa surede adapte olur insaAllah.