Biberonla verdiğiniz sürece tabi ki içecektir sarılık olunca bende 1-2 kere korkup 90 ml vermiştim .
Her bebek farklıdır ama bana doktorum 90 vermiştim diyince gülmüştü . 1 aylık kontrolde 45-60 ml arası içebilir dedi. Şuan 2 aylık olacağız yeni 90 ml e geçti bazen bırakıyor hatta . Kusmuyorsa veya rahatsız olmuyorsa siz bilirsiniz sizin bebişiniz❤️
(Benim ki çok yiyince gaz sıkışması , huzursuz oluyor oradan anlıyorum)