Bebeğim 1 yaşında. Bu zamana kadar yediklerinde hep doğal gittik. Yoğurdu, peyniri, yediği herşey tuzsuz şekersiz. Keyfii de olsa hala uyurken sütüm geldiği kadar emiyor. Onun dışında bebeğim tv ve telefonu bilmiyor. Sadece görüntülü konuşmalarda görüyor. Kitap okumaya çalışıyorum ama izin vermiyor. Yine de okuyorum. Babası oyunlar yapıyor. Şuan sadece sıralayıp emekliyor. Sizinde artık şunu yapabilirsin, verebilirsin diye önerileriniz varsa duymak isterim. Probiyotikler, destekleyici ürünler olur, organik aldığınız yerler varsa isimleri olur. Oyunlar olabilir. 1 yaştan sonra yapabileceğimiz herşeyi paylaşabilirsiniz ♥️