yamananas yorumunuz için teşekkür ediyorum güzellikle karşıladığınız için
Evet kesinlikle her ürünün en iyisini onlar yapmış en kalitelisini onlar yapmış katılıyorum size bu konuda Ülkem adına ben de çok üzgünüm ama inşallah bu vesileyle ülkemize bir kamçı olur da ülkemizde onlardan daha güzel ürünler yapmaya gayret gösterir
Ancak orkid ve Prima ürünlerinin içerisinde kısırlık yapan Maddeler olduğunu duymuştum boykottan çok çok öncesinde O yüzden sizinle paylaşmak istedim yanlış anlamayın
Çok teşekkür ediyorum