İkizlerim 10 ay 21 günlükler şuan diş dönemleri ve biri 3 gündür çok şiddetli ağlayarak uyanıyor yani sanki çok kötü bir rüya görüyor gibi desem az kalır sanki bi yeri kopuyo öyle bir ağlama bu gece olduğunda daha da korkutuyor uykudan nasıl kalktığımı bilmiyorum sakinleştiremiyoruz kolay odalarında dualar da var bilmiyorum aynı dönemde olup yaşayan var mı