Hep böyleydi canım. O zamanlar geçmeyecek gibi diyorum ya 8 aylık oğlum. Her geçen gün sıkıntılar elbette bitmeyeck ama insanoğlu herşey alısıyor. Ben yemek yiyemeden günü bitirdiğimi çok hatırlarım. Leş gibi kıyafetler. Yani böyle az insan belki daha rahat geçiriyordur ki duymadım ama genelde herkes böyle yasıyor ve bence rahat 5,6 ay insanın lohusalığı devam ediyor. Lohusalık zaten yeni hayatına alısmak demekmiş ben anladım.