Sorum baslıkta kızlar bebeğim 11 aylık babası kucağına aldığı an bağrıyor istemiyor. Herseyi benle yapmak istiyor bu da beni cok fazla yoruyor. Sadece dısarı cıkcağı zaman babaya gidiyor ses cıkarmadan neden olur? Basına gelen var mı? Cok sinirimi bozuyor eşimin bu durumda gayet rahat olması benim bu kadar sorumluluğu fazlasını almak.