Sun10 ben 15 aylıkken bırakırdım. Bir anda bıraktırdım, Zorlanacağımı düşünüyordum düşündüğüm gibi olmadı pek, çok şükür.
Bende vicdan azabı çektim, erken diye ama bıraktırdım yani. Canı sıkıldıkça, aklına geldikçe tişörtümü açıp memeye yapışıyordu. 2hafta oldu, hala ara ara kucağıma gelir, açmaya çalışır fln.
Siz de en azından sadece gündüzü ya da geceyi kesin. Bi yerden başlayın