Bebeğim 4 aylık meme+mama gidiyoruz. Şimdiye kadar da hep kaşık biberonla mama verdim ama kaşık biberonda ölçü 150 ml kadar oluyor. Klasik biberona da geçmek istemiyorum. Kaşıklı biberonla mama verebilir miyim 225 ml kadar ölçülü olanlar var onunla mama versem olur mu? Şu aşağıya eklediğimle mama verilir mi önerilerinizi bekliyorum🙏
