Ay inşallah ya emzirme yastığına koyuyorum yüz üstü kafasını yana çevirip yatmıyor dik tutuyo çenesi yastığa dayalı canı isterse kaldırıyo yukarı ama dediğim gibi kollardan güç alıp gövdesini kaldırmıyor instada falan görüyorum aynı ayda olanlar yapıyo üzülüyorum bende:( ah analık
- Ay atağı var mı bu arada sizde bizde yaklastık tedirginim 😂