Oyyy oy bizde aynıyız 3 yaşına girdik.Vallahi yoruldum.ve çok yorgunum şimdi onu düşünüyordum kendine kendine oynamaya ne zaman başlıyacak diye.Gün gününü tutmuyor.Bi bakarsın çok iyi ,bir gün sonra sinirli,inatlaşmalar ,ne istediğini bilmemeler,sürekli olmaz diye bağırmalar.Oyun oynamak istiyor yarım saat sonra sıkılıyoruz.2 tane üniversiteli ve ortaokullu kızdan sonra sürpriz olunca oğlum 40 yaşında sonra çok zor geliyor bana enerjim yerlerde valla. unutuluyor, geçiyor ama zor geçiyor.Okula göndermek için gün sayanlardanım.Artık Kendimi Unuttum .Sağlık Versin Allah , Kolaylıkla Gelip Geçsin İnşAllah …