oglumubeklerken aliecem ben bu durumun bebekten bebeğe değişiklik göstereceğini inanıyorum. Gece bezlemek ile alakalı benim tecrübem de şu sekilde; 29 aylıkken tuvalet eğitimine başladık ilk günden itibaren bezi gündüz tamamen çıkardık ama gece uykusuna yatırırken hadi gel son kez çişini yapıp külodumuzu giyelim dedim ve külot bez taktım. İlk geceden itibaren uykuya dalana kadar geçen sürede çişim geldi dedi ve kalkıp yaptık sonra geri yattık 🧿 1 Ay kadar gece bu şekilde külot bez kullanmaya devam ettim, 10 15 gün sonra artık tamamen kuru kalkmaya başladı sabahları ve 1.ayin sonunda külot bez takmayı da bıraktık. Oğlum şu an 33 aylık 3 aydır gece de gündüz de bez kullanmıyoruz. Dediğim gibi ben bu durumun çocuktan çocuğa farklılık gösterdiğine inanıyorum.
aliecem oglumubeklerken aynen öyle işte ben hiç denemedim bile gece çünkü gorumcemler gece tak gece tak diye beynimi yediler sonrada öyle devam ettim
Sblatc Storymoon benim kızım da 33 aylık 3 hafta oldu hala çişini söylemiyo ben götürünce yapıyo anca. Her zaman tuvalete gelmek istemiyor ne kadar oyunlarda oynatsam ödüllerde versem alışmadı. Büyük tuvaletini söylüyo arada. Gerçekten ne yapacağımı şaşırdım bu kadar uzun sürmesi normal mi
Sensen20 Acemimom1 ben 25 aylıkken verdim eğitimi oğluma ilk günden başarılı olmuştuk hazır olması çok önemli şuan inat ediyorsa zorlamaya hiç gerek yok biraz unutmasini bekleyin ara ara sorun
Sblatc Sensen20 benim kızım 33 aylık hazır diye düşünüyorum ama 3 haftadır alışamadı kendi söylwmiyo çişini ben götürünce yapıyo bazen de gitmek istwmiyo tuvalete. Bi yere gidince uzun süre tutuyo. Bıraksam aradan uzun bi süre geçmesi lazım unutması için bu sefer geç olursa daha zor olur diye korkuyorum
Dlk55blt-rdvn Storymoon yazın öğretildiğinde geceleri çok susuyor ya bu da sürekli çiş yapmasına sebep olmuyor mu nasıl çözülüyor bu durum
Storymoon Dlk55blt-rdvn gece yatmadan su içiyor tabiki uyumaya yakın tuvalete gidiyoruz beraber biraz dha su içyor sabahları kuru kalkıyor hiç ıslatmadı yatagını kalktıgı gibi tuvalete götürüyorum uykulu olduğu için
Ahu_annesi Mənim qızım 2yaş 6aylıq. Son 2ay boyunca tualetə öyrətmək istədim,hətta “alıştırıcı kilot” da aldım. Tualetə öyrənmədi. Məcbur eləmədim. İndi də bez taxıram.Özü nə vaxt öyrənmək istəyər,mən də o zaman dəstəkçi olacağam.
gurbetcianne01 Acemimom1 oğlum 4 yaşına girecek ortalığı ayağa kaldırıyor tuvalete oturttunca lazımlık aldık arabalı yine ağlıyor doktoruna söyledim üstüne gitme o kendi vücudunu senden benden iyi tanıyor bıracağı zamanı da kendi biliyor dedi arada sırada çişini lazımlığa yapıyor ama 💩 asla yapmıyor ne yapacağımı bilmiyorum 🤦🏻♀️🥲🥲🥲
Diyetisyenanne_ 25 aylık 1 yaşından beri lazımlığı banyoda ve ben ne zaman tuvalete girsem oda oturdu üstüne yapmasa bile bu rutinleri öğrenmesi konusunda çok yardımcı oldu bence. bu hafta bende çişimi tuvalete yapıcam diyince o gün bıraktım bezi ilk gün çok kaçırmaları oldu tabi ama Şuan 1. Haftasında alıştı gibi görünüyor, o istemese ben hiç başlamaya hazır değildim ondan çok bana zor oldu psikolojik olarak
_YanakReisinAnnesii Acemimom1 oğlum 3 yaşına ağustos ayında girdi ve tuvalet eğitimini hâlâ halledebilmiş değiliz diyeceklerim bu kadar.. 🥲
gurbetcianne01 Sblatc oğlum çok yemek seçiyor hiç birini yemez de içmez de yediği şeyler makarna patates kızartması pilav
Sblatc gurbetcianne01 benim kızımda aynı çok seçici meyveli kefir aldım onu sevdi. İnciri de seviyo biraz yedi.