Dönüyor uyandırıyor kendini gibi ama ağlıyorda 1 haftadır uyandırıyordu ama bu 3 gecedir daha kötü olmaya başladı gece 1 den sonra hiç uyumamaya başladı sürekli emimip kucamda kalmak istiyor tamam kucamda uyusun diyorum bi süre sonra ordanda sıkılıp ağlıyor mız mız tetagil sürüyorum diş için ama bence diş değil siş olsa susar dı ilaç verdikden sonra huy edinmiş gibi huyu değişti kalkardı gece ama 15 sk bir kalkmazdı 2 saatte razıydım napcam bilmiyorum geçiyor diyin lütfen yemek yerken de ağzını kilitliyor yemiyor artık sallarken kaçıyor uyumamak için ağlıyor uyutuyorum yerine koyıyorum uyanıyor içimden geçti bu 8 aya giriş çok zor