birkizannesi-35 Açmıyor kilitliyor ne yapmalıyım 6ay 20 günlük zorlamadm da hiç zaten öğün de hiç yapmadk Kendi tıtup yemek istiyor ama kaşıkla da yiyemiyor sinir oluyor
3kedili2bebekli birkizannesi-35 kendi tutup yiyebileceği şekilde hazırlayın tadım ayında zaten sonra da blw ilerleyin çorbalar için de eline 1 parça tam buğday unlu ekmek verin ben şey yapıyordum kendi bir isirik alıyordu simdi sıra bende ham deyip çorba veriyordum bir kaşık öyle ikna oluyordu hala öyle ikna oluyor kasigi tanımıyor normal bu hareketleri
maygirl birkizannesi-35 bnmkide kasigi almiyordu corba vs bardagina koyuyordum su icirir gbi ne içse o kâr diyerek bikac yudumda olsa bardakla iciriyordum halen oyle kaşık almaz.herseyi eliyle yer.corbayida bu sekilse yapiyorum.