Arkadaşlar dört ay önce normal doğum yaptım doğumdan bı 10 gün kanamam oldu daha sonra bitti. O gündür de hala adet olmadim cuma günüyle pazar günü arası hafif kahverengi akıntım oldu. Aklıma almadan edemiyorum acaba hamilelik olabilir mi diye sürekli bı korku