Kızım benden nezle oldu galiba gece emmeye kalktığında ateşi vardı.37.8 di.ilik duş aldirdik düştü.sonra yeniden yükselmeye başladı calpol verdim.uyudu.simdi ateşini olcuyorum 35.5 dereceye kadar düşmüş.endiselendim. oda sıcaklığı 26.5 derece ve üstünde sadece sıfır kol zıbın var. muslin örttüm .napmam lazım başka ?