Cagla96 merhabalar, uyku konusunda çok kitap okudum hatta destek bile aldım. Ama kesintisiz uyku biraz bebeğe göre değişiyor. Çevremde kesintisiz uyuyan bir bebek yok, henüz çok küçükler ve bunun için zamanları var diye düşünüyorum. Oğlum 9 aylık sabaha kadar defalarca uyanıyor odalar arası mekik dokuyorum. Bazen 20 25 dk pışpış deşiğim oluyor bıraktığım an tekrar uyanıyor. O günü öyle atlatıyorum. Diş olabilir atak haftası olabilir diyorum kendime. Emme konusu ise beslenme saati değilse sırtına pışpışlayarak uykuya döndürme yoluna gidebilirsiniz. Uyku saatinden 2 2,5 saat sonra ilk öğün sonrasında 2 3 saat sonra 2 öğün şeklinde karnını doyurursanız düzeni o şekilde anlayabilir