esilaeyl bebekte bazı sıkıntılar yaşadık valla kendi canımı unutmuşum ben yorumları okuyunca birden hatırladım. Çok değildi kesi ama bana özellikle buz koymamı söylediler şişi hemen insin sakın oturma bikaç gün dikkat et dikişlerin açılmasın bak çok güzel diktim dedi. İlk 3 gün dikkat ettim de sonra pwk edemedim canım acıyarak oturdume emzirdim bogazına kaçıyordu falan zordu ama özel bişey yapmadım bir de depend yapışıyordu ben de ped koydum hızlı da iyileşti dokturun eli de etkiliyor sanırım kontrole çağırdılar gidemedim. Şimdi de zaman zaman agrı oluyor bi baktırmak lazımmış aslında