gokkusun_annesi1 geçenlerde full şeker pembe tulum geldi, çocuğun erkek olması dışında sorun yok :D
bi de örgüler beni çok zorluyo şuan, geçen eşyaları yerleştirirken delirdim bu kadar örgü eşyası neden var diye. Tamam el emeği sağolsunlar ama emek var diye de veremiyorum bi başkasına, daha hiçbirini giymedi tabiki, yarısı gelmiyodur artık kesin.