Ponciklik Bir videoda denk geldim Bebeği banyo yaptırdıkları suya demlenmiş papatya suyu ilave ediyorlardı. İnternetten baktım ama çok bişey bulamadım Cildini rahatlatırmış ve bebeği sakinleştirirmiş. Bilen veya deneyen var mı ?
Sblsrgnsn Ponciklik ben denemedim ama bikere spaya goturmustum ordakilerde suyun icinde papatya suyu be bikac bitkisel yag demislerdi hatirlamiyorum tam onlari koyuyorlarmis icine orda duymustum bende
Deletedmom772 Ponciklik evet cnm.hatta büyük oinsan bile o suya otursa rahatlar Bak mesela kaşintisi olan kadinlar papatya demlenmiş suyla vajina yikadikda kaşintiyi pişiki goturur iyi birşey
Deletedmom0028 Ponciklik hiç yıkamadım ama papatyanın rahatlatıcı bir etkisi vardır papatya çayı sakinleştirir papatyanın kendisi sakinleştirir
Ponciklik Agg0207 saç rengi açtığını bende biliyordum da bebeğe kullanıldığını görünce şaşırdım merak ettim :)
Ponciklik Deletedmom0028 evet doğru bende o yüzden merak ettim bebeğe kullanılır mı diye faydası olur belki
Sblsrgnsn Ponciklik genel olarak ben spadan cok memnun kaldim masaj falan baya faydasi oldu ayda bir gidiyorum cok rahatlatiyor benegimi uykulari duzene girdi ondan sonra
Sevoo97 Ponciklik benim yengem 3 çocugunuda yeni dogdukları zaman papatya suyuyla yıkamıs bende bidaha ki yıkamaya denicem cok iyi geldiğini söyledi 😊
Handecelik Ponciklik biz taze papatyaları toplayıp küvete koyuyorduk. Bi işe yarasın diye değil de güzel oluyordu çiçekler içinde yıkanıyordu :) sakinleştirmedi yani
Ayse-1987 Ponciklik ebemiz ilk banyosunu yaptırırken istemişti yoktu süt döktü suyuna ama benim normal doğum dikişlerimi papatya suyu ile yıkattılar enfeksiyon kapmasın diye onu biliyorum
pelo Ponciklik ben arada huysuzluk yapıp uyumadıkça banyo suyuna koyup yıkıorum rahatlatıyor vücudu uyuyor güzel güzel ☺️