mellisaa bebek takip bölümünde persentil tablosu var oradan baktım şimdi okuduktan sonra ve tablo altında değil ideal kilosu bence başlamayın zaten ilk üç ay en fazla kilo aldığı dönem sonrasında düşüyor aldığı kilo miktarı çişli bez takibi yapın yeterince doyduğunu hissediyorsanız ihtiyacı yoktur kilolu bebek sağlıklı bebek demek değildir ben de çok takıyordum kiloyu başta ama sadece beni yıpratmaktan başka bir şey yapmadı bu durum günde yaptığı çişli bez sayısını not tutardım unutmamak için o derece yani ama asla mama vermedim çünkü sütüm vardı şuan oğlum 20 aylık yaklaşık 3 aydır 10 kiloda sabit kalıyor presentil değeri de 10 yani 2. Sırada hatta dr kilo aldıran mama vermişti başka bir dr a gittim gayet normal dedi şuan hala emiyor emme ve ek gıda düzenini oturtamadım o da diş ve hastalık döneminde iştah kapandı meme istedisürekli o yüzden sabit kilosu ama hastalık dönemi bile olsa hareketli bir çocuk çok şükür ve emdiği için çok çabuk toparlıyor imkanınız olduğu sürece emzirin bence mamaya başlamayın tabi sizin kendi kararınız içiniz rahat olsun yinede kilosu gayet iyi maşallah 🧿😇