Pnrefe biliyorum belki yazacağım doğr değil ama 2 aylık oğlum var ve anne babamın yanindayim durumlarimiz biraz karışık aileme de pek fazla yük olmak istemiyorum herkesin evladı var şu mübarek cuma günü durumu olan ailelerden yada Antalya da yaşayan anneler den ufak çaplı yardım istiyorum ( OĞLUM SAĞ GÖĞSÜMÜ EMMIYOR VE ELİMLE SAGIYORUM SÜTÜMÜ BU DA CANIMI ACITIP FAZLA VAKTİMI ALIYOR SAĞ GOGUSUM DE İSE MASTIT VAR VE EMZİRİRKEN AĞLIYORUM RESMEN LÜTFEN BANA PRATİK VE RAHAT KULLANACAĞIM BİR SÜT POMPASI YARDIMI YAPAR MISINIZ )
Lcy03 Pnrefe facebookda bi sayfa var ihtiyaci olan gelen alssin diye orda paylasirsan yardimci oöurlar umarim tez zamanda