İyi geceler herkese , 2 ay 20 günlük bebeğimi emziriyorum sadece . Ancak bu aralar çok sık memede kalmak istiyor. Göğüslerim ağrıyor artik , yara olmaması için krem kullansam da neredeyse her saat başı memede olduğu için artık acımaya başladı . Fizik olarak da psikolojik olarak da yorgun hissediyorum kendimi 😖 süt çekme makinesiyle sütümü çekip biberonla vermeyi düşünüyorum bu aralar , yani her ikisini de yapmayı hem emzirme hem biberon ama biberonu kullanınca bu seferde göğüsümü tutmaz diye korkuyorum böyle yapanınız oldu mu? Ne önerirsiniz ? Biberonu verince meme reddi yapar mı acaba ? Teşekkür ederim yanıtlarınıza şimdiden 🥰